کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3

ساخت وبلاگ

ارتش مصر در عملیات نظامی در صحرای سینا 11 تروریست داعشی را به هلاکت رساند. کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 155 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:58

سوارکار کشورمان گفت: با وجود استعدادهای فراوان سوارکاری لازم است دولت از این رشته حمایت کند.

پوررضایی: دولت باید از سوارکاری حمایت کندداوود پوررضایی سوارکار کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود 2 سالی می‌شود که سوارکاری کشور پیشرفت کرده است. امسال نیز شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات بین المللی پرش با اسب در کشور هستیم. شرایط ایده آل است و به میدان‌ها بین‌المللی نزدیک شده ایم. نخستین بار است که سوارکاران خارجی با خود 3 اسب به کشور آورده اند. 

وی افزود: یکی از راهکارهای پیشرفت سوارکاری ایران حضور سوارکاران کشور در مسابقات برون مرزی مخصوصاً میدان‌های اروپایی است. قبل از این در مسابقات کوبا، آذربایجان و قطر نیز شرکت کرده ایم. اما سطح سوارکاری این کشورها تقریبا هم سطح سوارکاری کشورمان است. به یقین حضور در مسابقات اروپایی شرایط را بهتر خواهد کرد. 

پوررضایی درباره امکانات باشگاه بام گفت: مهدی کاووسی رییس باشگاه بام با فراهم کردن امکانات بی نظیر در این مجموعه، سوارکاری ایران را 20 سال پیش انداخته است. بخش خصوصی تمام باشگاه‌هایی را که امکانات خوبی دارند، اداره می‌کند. لازم است دولت نیز به این عرصه پا بگذارد. زیرا استعدادهای فراوانی در سوارکاری وجود دارند که نیازمند حمایتند.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 161 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:58

عناصر گروه تروریستی داعش ده‌ها تن از اهالی موصل عراق را با اسید نیتریک اعدام کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پرس‌تی‌وی، پایگاه خبری عرب‌زبان سومریه به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: تروریست‌های تکفیری 25 تن را به جرم همکاری با نیروهای عراقی و جاسوسی برای آنها با اسید نیتریک شکنجه و اعدام کردند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت، تروریست‌های داعش ابتدا قربانیان خود را با طناب بستند و سپس آنها را به درون حوضچه‌ای از اسید نیتریک انداختند.

گفته می‌شود داعش به منظور ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قربانیان خود را در ملاء عام اعدام کرد.

در تاریخ 24 اردیبهشت 1395 نیز تروریست‌های داعش 11 تن از ساکنان موصل را به جرم حمل تلفن همراه اعدام کردند.

پیشتر در 21 اردیبهشت نیز داعش پنج تن از اعضای یک خانواده عراقی را در کرکوک زنده زنده سوزاندند. داعش این پنج تن را به تلاش برای فرار از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها متهم کرده بود.

در فروردین ماه نیز عناصر داعش 250 زن را در موصل اعدام کردند. این زن‌ها پیشنهاد ازدواج موقت با عناصر داعش را رد کرده بودند.

جان کوبیس، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق و مدیر مأموریت یاری‌رسانی سازمان ملل به عراق در جلسه شورای امنیت گفت، طی ماه‌های اخیر، بیش از 50 گور دسته‌جمعی در مناطق مختلف عراق که پیشتر در کنترل داعش بود، کشف شده است.

تروریست‌های داعش پس از حمله به عراق در تابستان 2014 (1393) بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال این کشور عربی را اشغال کردند.

نیروهای ارتش عراق همراه با نیروهای پیشمرگه کرد، مبارزان شیعه و قبایل سنی عراق در سال گذشته (1394) تروریست‌های تکفیری را از بسیاری از مناطق این کشور عربی عقب راندند و شهرهایی از جمله رمادی، تکریت و بیجی را آزاد کردند.

انتهای پیام

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 202 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:58

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران با بیان اینکه مشکلی در عرضه دام و گوشت قرمز در آستانه ماه مبارک رمضان نداریم، گفـت: در طرح خرید توافقی شیرخام سالانه حدود ۳۶۰ هزارتن شیرمازاد جمع آوری می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا عزیزاللهی  درباره شرایط عرضه دام زنده و گوشت قرمز در آستانه ماه مبارک رمضان اظهارداشت: الان، فصل عرضه دام عشایر است و در این مقطع معمولا قیمت دام و گوشت روند نزولی دارد، چراکه عرضه نسبتا زیاد است.

وی افزود: برای ماه مبارک رمضان مشکلی در این زمینه نخواهد بود؛ مگر اینکه در برنامه واردات خللی ایجاد شود یا ذخایر کافی برای مقاطعی که تقاضا خیلی زیاد است، وجود نداشته باشد که احتمال این امر نیز بسیار ضعیف است.

عزیزاللهی، طرح خرید توافقی شیرخام از دامداران را مورد اشاره قرار داد و درباره این موضوع که عده ای معتقدند اجرای این طرح در گذشته نتوانست به بهبود شرایط کمک کند، اظهارداشت: قرار نیست این طرح همه مشکلات دامداران کشور را حل کند، طرح‌هایی  که دولت اجرا می‌کند، اقداماتی مقطعی است برای کاهش فشار از روی تولیدکنندگان در زمان‌هایی که مشکلات آنها حاد شده است.

مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران کشور با بیان اینکه پارسال ۲۴۰ هزار تن شیرخام از تولیدکنندگان خریداری شد، افزود: اگر این کار انجام نمی‌شد، شیر روی دست تولیدکنندگان می ماند و قیمت این کالا  سقوط آزاد می کرد.

عزیزاللهی با اشاره به اینکه ما حدود یک میلیون تن شیرخام مازاد داریم که باید جمع و سازماندهی شود، اظهارداشت: در طرح مذکور، برنامه ما جمع آوری روزی ۱۰۰۰ تن شیر است و بدین ترتیب سالانه ۳۵۰ تا ۳۶۰ هزارتن از این محصول جذب و از بازار خارج می شود، ضمن اینکه  بخشی را هم کارخانجات به منظور صادرات جذب می کنند که حدود ۶۰۰ هزارتن فرآورده لبنی نیز صادر می شود.

وی ادامه داد: بنابراین این اقدام خوبی است و قطعا در بهبود وضعیت دامداران تاثرگذار خواهد بود.

عزیزاللهی درباره این موضوع که چرا طرح مذکور فقط در ۸ استان اجرایی می شود؟ گفت: عمده تولید شیرخام کشور(بیش از ۹۵ تا ۹۶ درصد) در همان ۸ استان است و استان‌های مذکور قطب‌های تولید شیر کشور هستند که از جمله آنها می توان به استان اصفهان، تهران، خراسان  رضوی، فارس، البرز و قزوین اشاره کرد.  

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران کشور درباره حذف ارز دولتی واردات کره هم گفت:  قیمت کره در بازارهای جهانی افت زیادی داشته است و واردکنندگان این کالا سود بسیار کلانی به دست می آوردند، بنابراین دلیلی وجود نداشت که بازهم ارز حمایتی بگیرند.

وی میزان واردات کره به کشور را ۴۳ هزارتن عنوان کرد و گفت: برای افزایش تولید این محصول باید برنامه هایی در کشور اجرا شود.   عزیزاللهی ادامه داد: به عنوان مثال در آینده برنامه هایی در سطح دامداری‌ها اجرا شود که ضریب تولید چربی در شیر بالا برود که البته این اقدامات هزینه بر است. وی افزود: یا اینکه حجم تولید شیر افزایش یابد که بتواند تولید کره را نیز پوشش دهد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 153 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:49

امام جمعه سلطانیه وزارت اطلاعات را متعلق به نظام دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه افزود : مقابله با نفوذ دشمنان از جمله اقدامات مهم وزارت اطلاعات است.

وی در خطبه های نماز، نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان و روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان را به تمام کارکنان عرصه امنیت کشور که در تأمین امنیت مال و ناموس و جان مردمشبانه روز تلاشمی کنند تبریک گفت.

انتهای پیام/ش

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 173 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:49

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت: تخصیص اعتبار 100میلیارد تومانی تربیت بدنی سال تحصیلی آینده در انتظار پاسخ مجلس است.

مهرداد حمیدی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بودجه امسال تربیت بدنی گفت: در پیش‌نویس لایحه 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و به محض اینکه این مبلغ در مجلس تصویب شود، پس از ابلاغ آن اقدامات مربوطه در حوزه تربیت بدنی اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: منتظر تصویب اعتبارات در مجلس هستیم تا برنامه‌های در نظر گرفته به طور کامل انجام شود البته اکنون با یک دوازدهم این مبلغ و بر مبنای بودجه سال گذشته اعتبارات برای برنامه‌ها هزینه می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش اظهار کرد: تا سال گذشته هزینه‌ها به صورت برنامه‌ای در نظر گرفته می‌شد اما اکنون در قالب بودجه عمل می‌کنیم و بر همین اساس برنامه‌های در نظر شده را اجرایی کردیم تا به طور کامل ردیف بودجه به برنامه‌ها اختصاص یابد.

حمیدی با اشاره به اینکه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌های بسیاری در نظر گرفته شده، بیان کرد: همایش‌های بسیاری در استان‌های سراسر کشور برای هر چه بهتر برگزار شدن اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان مشخص شدن وضعیت بودجه گفت: احتمالا تا هفته آینده وضعیت بودجه و میزان تخصیص اعتبارات مشخص می‌شود و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم صد در صد اعتبار تخصیص یافته را دریافت کنیم چرا که اعتبارات به صورت سه ماهه به مراجع ذیربط پرداخت می‌شود. 

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 157 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:49

وزیر خارجه عراق خواستار استرداد دختر صدام از اردن شد.

درخواست بغداد برای استرداد صدام کوچک/ دختر صدام حامی تروریستهای عراقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، بغداد از اردن خواسته است دختر صدام حسین و تعدادی از وفاداران به دیکتاتور سابق عراق که در این کشور زندگی می‌کنند را تحویل دهد.

رغد حسین، بزرگ‌ترین دختر صدام از سال 2003 و همزمان با حمله نیروهای امریکا و انگلیس به عراق و برکناری پدرش از قدرت به عنوان «میهمان خانواده سلطنتی» اردن در این کشور سکونت داشته است.

ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق این درخواست را روز چهارشنبه (29 اردیبهشت) پس از دیدار کنسول اردن با مقامات عالی‌رتبه عراقی در شهر اربیل مطرح کرد.

جعفری گفت: «عراق از اردن خواست هماهنگی‌های لازم را برای استرداد افرادی که در خاک این کشور زندگی می‌کنند و تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق هستند، انجام دهد.»

خانواده سلطنتی اردن تا‎کنون از پذیرش درخواست عراق برای استرداد رغدِ 47 ساله سر باز زده است.

بغداد می‌خواهد دختر دیکتاتور سابق عراق را به علت تامین هزینه اقدامات تروریستی و حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی که برای براندازی دولت این کشور تلاش می‌کنند، محاکمه کند.

رغد که به علت شباهت‌هایش به پدرش به «صدام کوچک» معروف است آشکارا از گروه تروریستی تکفیری داعش حمایت می کند.

پلیس بین‌الملل (اینترپل) در سال 2010 حکم بازداشت رغد را به علت تامین مالی تروریست‌ها در عراق صادر کرد.

گفته می‌شود رغد در اردن یک زندگی اشرافی دارد و یک خط تولید جواهرات راه‌اندازی کرده است که به گفته خودش ایده آن را از پدر و حسین کامل المجید، همسرش الهام گرفته است. شایان ذکر است صدام حسین، مسئول کشته شدن همسر رغد است.

دولت عراق همچنین عناصر حزب بعث را که در اردن زندگی می‌کنند به حمایت از گروه‌های تروریستی و پولشویی متهم کرد.

طبق گزارش‌ها، افسران عراقی که در دوره حکومت صدام حسین خدمت می‌کردند مناصب مهم و عالی‌رتبه‌ای در گروه تروریستی داعش دارند؛ گروهی که از سال 2014 ویرانی‌هایی در عراق به بار آورده است.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 157 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:31

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت 77موسسه قرآنی در استان زنجان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛مقدم افزود: این موسسات دارای مجوز سازمان تبلیغات اسلامی و ارشاده هستندو فعالیت مطلوبی دارند.

وی ادامه داد : خوشبختانه رفاقت و همدلی خوبی بین اعضای موسسات و اتحادیه های قرآنی در این استان حاکم است.

مقدم اضافه کرد :جلسات متعددی به منظور فعالیت بهتر این تشکل‌ها برگزار می‌شود که خروجی آن در اعتلای فرهنگ قرآنی تأثیر به‌سزایی داشته است

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ۶ انجمن قرآن و نهج البلاغه بااخذ مجوز از سازمان تبلیغات وارشاد در استان زنجان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ش

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 143 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:31

فیلمنامه «ابد و یک روز» بسیار یک دست و دلنشین بود اما باید قدری با توجه به نوع و محیط زندگی اشخاص نوشته می شد.

کیوان کثیریان منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت : «ابد و یک روز» یک فیلم کاملا مستقل است که توانسته با جذابیت های خاص خود حرف های دل مردم جامعه را به تصویر بکشد این فیلم به دور از هرگونه کپی برداری از دیگر آثار سینمایی است و اینکه فیلم ها تداعی کننده برخی از دیگر فیلم های سینمایی باشند بسیار طبیعی است چون تمامی افراد متاثر از یکدیگر اند. 

وی در ادامه افزود:  هر فیلمی نقطه ضعف های خاص خودش را دارد که به نظر من برخی از دیالوگ ها باید با توجه به نوع و محیط زندگی ام ها نوشته می شد، سکانس هایی که خواهر برادر ها با یکدیگر بحث می کردند تمام جواب ها شسته و رفته و به نوعی حاضر جوابانه داده می شد که این به لحاظ نوع زندگی افراد پایین شهر قدری توی ذوق می زد و از یک معتاد نمی توان انتظار داشت که اینقدر حاضر جواب باشد 

وی درخصوص سیاه نمایی های صورت گرفته در فیلم اظهار داشت : «ابد و یک روز» یک فیلمی است که با وجود فقر و مشکلات عدیده تک تک افراد خانواده، انسانیت در آن دیده می شود و سیاه نمایی در آن نیست و بیان این حرف ها تنها حساسیت های بیمارگونه ای که لق لقه زبان برخی از به ظاهر منتقدان این عرصه شده است.

وی تصریح کرد:  بازی خیلی یک دست از یک گروه بازیگران خوب که بدرستی یک دست شدند و این هدایت خوب کارگردان است که بازی ها توی ذوق مخاطب نمی زند و هیچ یک از. بازیگران برتری نسبت به یکدیگر ندارند و شاهد بازی های خوبی از پیمان معادی و نوید محمد زاده بودیم که شایسته دریافت جایزه بودند.  فیلمسازان نوپای سینما را به جای نقد باید حمایت و  بعد از ساخت دومین اثرشان  قضاوت کرد، یک فیلمساز برای دیده شدن اولین کارش تمام داشته هایش را رو می کند و با یک شروع طوفانی قصد در جلب نظر مخاطبان دارد، "ابد و یک روز" از خیلی از فیلم های اول برتر است و توانست با به تصویر کشیدن درد ها و واقعیت های جامعه به دل مخاطبان بنشیند. 

وی در خصوص پایان این اثر بیان کرد: در منطق درونی قصه، این پایان یک پایان تحمیلی بود، شاید به دلیل ممیزی های موجود کارگردان این نتیجه گیری را انتخاب کرده که آنچنان درخشان نبود و می توانست بهتر از این فیلم را تمام کند اما نباید به این انتخاب خورده گرفت چون فیلم از آن کارگردان است و مخاطب تنها می تواند بگوید خوشش آمده یا نه و هرگز حق اعتراض به این آدرس را ندارد. اینکه برخی،از افراد کار را به گونه ایدولوژیک نگاه می کنند و کار را برای بیان حرف های سیاسی کاری ملی می نامند، باوجود اینکه فیلم ها برای بیان مشکلات هستند و حل آن ها مختص مسئولان امر است.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 178 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:31

جلیل غفاری، رئیس انجمن صحافان و لیتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به وضعیت بازار کاغذ گفت: بازار کاغذ مانند گذشته به پیش می رود و با افزایش یا کاهش قیمت کاغذ از ابتدای سال جاری مواجه نبودیم. در حال حاضر وضعیت بازار کاغذ شرایط راکدی را تجربه می کند و یک ثبات نسبی در باز برقرار است.
 
وی با اشاره به خبرهای جدید اتحادیه صحافان و لیتوگرافان اظهار داشت: تنها بحث دارایی در اتحادیه صحافان و لیتوگرافان مطرح و  کارهای آن در این اتحادیه پیگیری شد. خوشبختانه با صحبت هایی که سازمان اصناف با دارایی داشت قرار بر آن شد که افزایش قیمت را در زمینه مالیات صنف هایی که با اتحادیه صحافان و لیتوگرافان در ارتباط هستند، نداشته باشیم و مالیات سال 94 آن ها مانند سال 93 محاسبه شود.
 
گفتنی است قیمت کاغذ در سال جاری تا کنون افزایش یا کاهشی را تجربه نکرد. این مسئله در سه ماه پایانی سال 94 نیز وجود داشت و از آن زمان تا کنون با افزایش یا کاهش قیمتی مواجه نبودیم. باید دید این مسئله بر روی قیمت تمام شده کتاب تا چه اندازه تاثیر می گذارد و چه سرنوشتی را برای میزان سرانه مطالعه رقم می زند.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 173 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:27

یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از رنگین کمان زیبا بعد از بارش باران در شهر عباس آباد مازندران را برای ما ارسال کرده است.

ترکیب رنگ‌ها به وسیله خورشید و باران + فیلمبه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از رنگین کمان زیبا بعد از بارش باران در شهر عباس آباد مازندران را برای ما ارسال کرده است.

منبع: خواجوی – عباس آباد (مازندران)

بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: رنگین کمان، آزفنداک، تیراژه، آدینده و یا نوشه پدیده‌ای نوری و قیاسی است که زمانیکه خورشید به قطرات نم و رطوبت جو زمین می‌تابد باعث ایجاد طیفی از نور در آسمان می‌شود. این پدیده به شکل یک کمان رنگین در می‌آید. همواره رنگین کمان‌هایی که بواسطهٔ نور خورشید بوجود می‌آیند در بخشی از آسمان درست در سوی مخالف خورشید ظاهر می‌شوند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 158 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:27

امام جمعه ابهر گفت : یکی از ستون های اصلی امنیت کشور وزارت است .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززنجان ؛ حجت‌الاسلام رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با اشاره به اقدامات وزارت اطلاعات در بحث تأمین امنیت کشور افزود :بیت الغزل و یکی از ستون های امنیت کشور وزارت اطلاعات است .

وی درادامه با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرده و افزود:وجود سربازان گمنامی که بر پایه ی ایثار و فداکارای برای برپایی امنیت کشور تلاش می کنند مایه افتخار است .

رحیمی با اشاره به وجود همه دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که به عنوان تهدیدات خارجی بر ما تحمیل شده است ،خاطر نشان کرد : آنچه که سبب شد بر همه این تهدیدات فائق آمده و ما را در سلامت کامل نگه دارد،‌ ایمان و توکلی است که نیروهای وزارت اطلاعات دارند.

امام جمعه ابهر عنوان کرد : از اقدامات سربازان گمنام می‌توان به دستگیری ریگی سرکرده گروهک تروریستی، مقابله با جاسوسی‌های متعدد سرویس‌های جاسوسی بیگانگان و مقابله با توطئه‌چینی دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد : اگر فعالیت‌های پیشگیرانه وزارت اطلاعات نبود،مشخص نبود بعضی از اتفاقات چه مصیبتی بر کشور وارد می‌کرد.

به گفته ی رحیمی مبارزه در بخش‌هایی همچون اقتصادی، شرکت‌های هرمی، زمین‌خواری و مقابله با مدعیان دروغین که به دنبال سوءاستفاده از احساسات دینی و فریب مردم هستند از دیگر فعالیت‌های شاخص وزارت اطلاعات به شمار می آید .

انتهای پیام/ش

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 162 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:27

رقابتهای انتخابی تیم ملی در بخش کاتا با معرفی تیم های برتر در پایتخت به کار خود پایان داد .

در این رقابت ها که در نهایت با شرکت 12 تیم برگزار شد  تیم کرمان 1 توانست مقام اول را کسب کند و  تیم مرکزی به عنوان دومی رسید و تیم های آذربایجان شرقی 1 و کرمان 4 به عنوان سوم مشترک رسیدند .

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 160 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:23

مهماندار هواپیمای مصری سقوط این هواپیما را پیش بینی کرده بود.

به گزار خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روز گذشته لاشه هواپیمای ناپدید شده خطوط هوایی مصر در نزدیکی یک جزیره در جنوب شرقی یونان کشف شد. سمر عز الدین نام یکی از مهمانداران این هواپیمای مصری است که چند روز پیش سقوط کرد. تصویری در فیس بوک وی که متعلق به دوسال گذشته است گویای این است که عز الدین پیش بینی این سقوط و مرگ در این مسیر را کرده است.
پیش بینی مهماندار از سقوط هواپیما
پیش بینی مهماندار از سقوط هواپیما

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 153 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:23

ياد و خاطره شهدای روستای زرجه بستان و حومه از توابع بخش مرکزی ابیک گرامی داشته شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛نماینده ولی فقیه در استان در اين مراسم با بيان اينكه راه شهدا جاودانه است گفت : شهیدان همیشه زنده هستند و نبايد از یاد و نام شهدا غافل شویم.

حجت السلام و المسلمين عابدینی افزود : این نظام به برکت خون پاک و مطهر شهدا وبه رهبری مقام معظم رهبری از تمام دسیسه های شوم دشمنان در امان مانده است .

امام جمعه قزوين گفت : ما باید بصیرت را سرلوحه افکار و کردار خود قرار دهیم تا  روحیه استکبار ستیزی و ایثار و شهادت را در بین اقشار جامعه بویژه جوانان ترویج دهيم .

روستای زرجه بستان و حومه  در طول هشت سال دفاع مقدس 20 شهید  تقدیم نظام اسلامی كرده است.
انتهای پيام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 153 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:23

در پی هرافتادنی برخواستنی است واین حکایت همواره در مزرعه ی زندگی قابل مشاهده است و گاهی ما به راحتی ازکنارآن می گذریم.

ریزشی که منجر به رویش شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دهلران، ازاوایل ماه گذشته کشاورزان شهرستان گرمسیری دهلران درآستانه ی برداشت محصول غلات خود بودند، که بارش شدید تگرگ باعث ریزش دانه های زیادی از خوشه های گندم درمزارع این شهرستان گردید.

اکنون درحالی این ریزشها دوباره به رویش انجامیده که خوشه های به بارنشسته درو شده اند. ومحصول مزارع کاملا برداشت شده است.

سطح سبز جوانه های تازه رشد کرده درپی حیات مجدد ،در کنار ساقه های بی خوشه ی گندمهای درو شده ، صحنه های زیبایی از حیات بعد ازممات خلق کرده است و این  فرصتی برای کشاورزان است که زمین خودرابرای کاشت محصولات تابستانه ازجمله ذرت دانه ای آماده کنند.

" عباس اختیاری"  کارشناسان زراعت، دراین باره می گوید: درصورتیکه کشاورزان یک یا دوبار اقدام به آبیاری این سطح سبز بکنند ، وپس از چند روز زمین را شخم زده و  گندم های سبز و کاه و کلش باقی مانده از برداشت محصول را باهم به زیرخاک ببرند ، کمک شایانی به حاصلخیزی وتقویت زمین خواهد کرد.

وی معتقد است: این اقدام PH موجود در خاک را به شدت کاهش داده و زمین را برای کاشت محصولات تابستانه بویژه ذرت دانه ای آماده شده و تا چندین برابر باعث افزایش عملکرد وتولید محصول بعدی خواهد شد.  
 
حال اینکه کمی آنطرفتر از این مزارع ،برخی کشاورزان به خاطر خلاص شدن زودهنگام از شرِّ  کاه ، کلش وعلفهای هرز ،آتش به جان پس چرهای مزارع خود انداخته اند تا درسریعترین زمان ، زمین را برای کاشت ذرت آماده کنند.

نظرکارشناسان حفظ نباتات نیز در این باره قابل تأمل است. 

" میرزایی" با اعلام اینکه، کشاورزان با سوزاندن بقایای گیاهی درمزارع که جز مواد آلی خاک محسوب می شوند، باعث ازبین رفتن میکرو ارگانیسم های مفید خاکزی که سهم بسزایی در حاصلخیزی خاک دارند ،علاوه بر ایجاد خسارت به زمین کشاورزی باعث ازبین رفتن گونه های ریز جثه ی حیوانی و حشرات و آلودگی هوا نیز می شوند.

بااین وجود، درحالیکه خداوند گوشه هایی از حیات پس از مرگ که به معاد معروف است را در مزرعه ی زندگی این دنیا، پیش چشمان ما به نمایش می گذارد، برماست که ازآن عبرت گرفته و درکاشتن و محافظت از اعمال نیک و عام المنفعه که توشه ی آخرت است همت کنیم تا برداشت ما از مزرعه ی آخرت محصولی پربار وسودآور باشد.

انتهای پیام/ز

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 167 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:23

استاد فرشچیان در جلسه شورای هم اندیشی هنر استان اصفهان گفت: هنرمندان اصفهانی اسوه‌هایی برای هنر ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، استاد محمود فرشچیان در جمع اعضای شورای هم‌اندیشی هنر استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اساتید و هنرمندان استان گفت: هنرمندان اصفهانی اسوه‌هایی برای هنر ایران هستند.

استاد و هنرمند نگارگر اصفهانی با بیان اینکه باید سرفصل‌های آموزشی آموزش و پرورش در بحث رشته نقاشی و ساعت این درس مورد تجدید نظر قرار گیرد، اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در سال‌های گذشته هنرمندان شاخصی تربیت کرد و سال‌ها طول می‌کشد مشابه اینها به جامعه هنری اضافه شود.

استاد فرشچیان ضمن تشکر از تشکیل شورای هم‌اندیشی هنر و همفکری هنرمندان در این شورا آثار هنرمندان پیشکسوت استان را بسیار خوب ارزیابی و نسل جوان را به پیروی از روش و منش اساتید بزرگ هنر اصفهان دعوت نمود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن خیر مقدم به اعضا گزارشی از مصوبات شورای هم اندیشی هنر استان ارائه نمود.

گفتنی است جلسه شورای هم اندیشی هنر استان اصفهان با حضور استاد فرشچیان و مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهدالرضا برگزار شد.

انتهای پیام/م

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 158 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:23

رئیس جمهور با حضور در بیت آیت‌الله وحیدخراسانی با این مرجع تقلید به گفتگو نشست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در خود به قم به دیدار آیت‌الله حسین وحیدخراسانی رفت.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی و شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری وی را در دیدار با مراجع تقلید همراهی کردند.

انتهای پیام/ج

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 240 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:22

با برگزاری قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتسال 2016، مشخص شد تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار به مصاف اسپانیا می رود.

بر اساس جدول زمانی تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه خود روز 12 دسامبر (22 شهریور) به مصاف اسپانیا قهرمان دو دوره جام جهانی خواهد رفت.

برنامه مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان به ترتیب زیر است:

22 شهریور ایران- اسپانیا

25 شهریور ایران- مراکش

28 شهریور ایران- آذربایجان

برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A

  20 شهریور کلمبیا - پرتغال

20 شهریور ازبکستان - پاناما

23 شهریور کلمبیا - ازبکستان

23 شهریور پاناما - پرتغال

26 شهریورپاناما - کلمبیا

26 شهریور پرتغال - ازبکستان

گروه B

 20 شهریور تایلند - روسیه

  20 شهریور کوبا - مصر

23 شهریور تایلند – کوبا

23 شهریورمصر - روسیه

26 شهریور مصر - تایلند

26 شهریور روسیه - کوبا

گروه C

21 شهریور پاراگوئه - ایتالیا

21 شهریور ویتنام - گواتمالا

24 شهریور پاراگوئه - ویتنام

24 شهریور گواتمالا - ایتالیا

27 شهریور گواتمالا - پاراگوئه

27 شهریور ایتالیا - ویتنام

گروه D

21 شهریور اوکراین - برزیل

21 شهریور موزامبیک - استرالیا

24 شهریور اوکراین - موزامبیک

24 شهریور استرالیا - برزیل

27 شهریور استرالیا - اوکراین

27 شهریور برزیل - موزامبیک

گروه E

22 شهریور آرژانتین - قزاقستان

22 شهریور جزایر سلیمان پنجم کاستاریکا

25 شهریور آرژانتین -جزایر سلیمان 

25 شهریور کاستاریکا - قزاقستان

28 شهریور کاستاریکا - آرژانتین

28 شهریورقزاقستان - جزایر سلیمان

گروه F

22 شهریور جمهوری اسلامی ایران - اسپانیا

22 شهریور مراکش - جمهوری آذربایجان

25 شهریور جمهوری اسلامی ایران - مراکش

25 شهریور جمهوری آذربایجان - اسپانیا

28 شهریور جمهوری آذربایجان - جمهوری اسلامی ایران

28 شهریور اسپانیا - مراکش

دو تیم برتر هر گروه و چهار تیم از بهترین تیم های سوم  به جمع 16 تیم برتر این رقابت ها راه خواهند یافت.دیدارهای این مرحله طی روزهای 20، 21 و 22 سپتامبر(30 و 31 شهریور و 1 مهر) انجام خواهد شد. دیدار نهایی و رده بندی روز اول اکتبر (10 مهر) در ال پوئبلو شهر کالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 210 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:15

با سرعت عمل ماموران آتش نشانی اصفهان شعله آتش ناشی از حادثه انفجار لوله گازمنزل مسکونی، مهار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان  خسارت ناشی از آتش سوزی را جزیی اعلام کرد و گفت: بامداد امروز  لوله گاز منزلی مسکونی در خیابان لاهور اصفهان  منفجر و آتش ناشی از آن تا ارتفاع حدود 15 متر شعله ور شد که با حضور به موقع ماموران آتش نشانی از بروز خسارت به دیگر منازل مسکونی جلوگیری شد.
آتش پاد بهزاد بزرگزاد افزود: ساکنان منازل مسکونی اطراف محل حادثه از منزل خارج و گاز متراکم شده دراین محدوده تخلیه شد.
وی گفت: همچنین از انتقال حرارت به منازل دیگر جلوگیری و گازهای متراکم در فاضلاب تخلیه شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان افزود: شرکت های گاز ، برق منطقه ای ، شهرداری و فرماندهی انتظامی در مهار کردن آتش مشارکت داشتند.
علت اولیه حادثه در دست بررسی است. 

انتهای پیام/م

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جباری karaj-news بازدید : 162 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:15